loading...
☺پاتوق عاشقان☺
ς੭ʍค♣ƝkคƝς੭ بازدید : 38 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (7)

سلام به همه دوستان خوبم که به وبلاگ من اومدید من سعی دارم تو وبلاگم یه جایی را برای تمامی دوستان که حس وحالی عاشقان رو دارندفراهم کرده باشم تا دوستان بتوانند از دل تنگی هاشون از احساسات خوب وزیباشون که در مورد عشق شون دارندرو با دیگردوستان درمیان بگذارندتا همه دوستان ازنقطه نظراتشون استفاده کنندالبته این میسر نیست مگر با همراهی شما دوستان خوبم امیدوارم که شما هم من رو تو این زمینه کمک کنید،پس دوستان عزیزم شماهم من روبانظرات سازنده وارزنده ومفیدخودتون درهرچه بهتر شدن این وبلاگ یاری کنید                               

                                                  باتشکر ازهمه شمادوستان گلم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط marziye در تاریخ 1392/05/15 و 23:18 دقیقه ارسال شده است

سايته خوبيه

این نظر توسط hajar در تاریخ 1392/05/14 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

لایک دوسداشتی بهم سری بزن

این نظر توسط پسر روز در تاریخ 1392/05/07 و 7:38 دقیقه ارسال شده است

سلام یه سری هم به وب من بزنید حتما نظر بده وب زیبایی داری

این نظر توسط زلیخا در تاریخ 1392/05/07 و 4:27 دقیقه ارسال شده است

یه رفیق دارم اسطوره ی مشکلاته . . . بدشانس . . . بدهکار . . . تنها . . . مشروط . . . یعنی دیگه مشکلی نمونده که این تجربه نکرده باشه . . .

زنگ زدم بهش ، میدونید آهنگ پیشوازش چی بود؟؟ همه چی آرومه . . من چقد خوشحالم

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خوب واقعا برای این دوستت همه چی آروم ه خب چون همون جور که گقتی چیزی نمونده که تجربه نکرده باشه خب

این نظر توسط زلیخا در تاریخ 1392/05/07 و 4:27 دقیقه ارسال شده است

این بار اگر زن ِ زیبایی دیدید
هوس را زنده به گور کنید !
و خدا را شکر کنید برای خلق این زیبایی ...

زیر باران اگر دختری را سوار کردید
به جای شماره ، به او امنیت بدهید !

او را به مقصد ِ مورد نظرش برسانید ...
نه به مقصد ِ مورد ِ نظرتان !

در تاکسی خود را به در بچسبانید ، نه به او !

بیائید فارغ از جنسیت کمی مـَـرد باشید


پاسخ : زلی جونم ممنونم ازشما که به این خوبی تونستی حرف همه ما دختراها روبزنی آفرین به تو وقلمت

این نظر توسط زلیخا در تاریخ 1392/05/07 و 4:26 دقیقه ارسال شده است

خودم اینو قبول ندارم ولی میذارمش!!{-15-}{-7-}
نامه ای به یک فا*حـ*ـــشه:{-7-}
از خودت پرسیدی چرا اگر در سرزمین من و تو
زنی زنانگی اش را بفروشد که نان در بیارد رگ غیرت
اربابان بیرون میزند {-12-}اما همان زن کلیه اش رو بفروشد
تا نانی بخرد و یا شوهر زندانی اش آزاد شود این "ایثار" است{-34-}
مگر هر دو از یک تن نیست؟{-54-}
بفروشن! تنـ*ــت را حراج کن...{-52-}
من در دیارم کسانی رو دیده ام
که دین خدا رو چوب میزنند به قیمت دنیایشان،
شرفت را شکر که اگر میفروشی از تن میفروشی
نه از دین.

پاسخ : واقعا که بعضی ها سگشون شرف داره که به جای اینکه دینشون روچوب حراج بزنند به تن واندام خودشون چوب حراج میزنند

این نظر توسط ycg در تاریخ 1392/05/05 و 4:06 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوبه که شما یه جایی رو فراهم کردین توی دنیای مجازی که اونایی که واقعا عاشق هستند بیان اینجا وحرفها ودرددل هاشون روبزنند اینجا واقعا ممنونم
پاسخ : ازشما دوست عزیز واقعا سپاسگزارم این حسن تو جه شماست دوست من


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 656